Friday 5 November 2021

Арійка стала матір'ю Даліт, я тебе бачив...

 Арійка стала матір'ю Даліт, я тебе бачив...

Мамо, я бачив тебе, коли ти прокидався о другій годині ночі. Заварити чорний чай перед роботою Мамо, я бачила, як ти плакала, коли йшла до школи з порожнім шлунком. Мамо, я бачила, як ти плакала, коли ходив у школу з порожнім шлунком. Мамо, я бачила твої щасливі сльози, коли вечеряла. Мамо, я бачила, як ти просила їсти для мене і моєї сестри. Мамо, я бачила, як ти плакала, не забезпечивши мені та моїй сестрі належного одягу. Мамо, я бачила, як ти плакала, коли була одягнена в порваний одяг моєї сестри. Мамо, я бачив тебе, коли ти носила порване сарі. Мамо, я бачила тебе, коли ти працювала 17 годин у своїй підлеглій касті — Редді Індуїстському лорду. Мамо, я бачила тебе, коли ти працювала в суворе травневе літо без взуття Без ковтка води Без сніданку Не стоячи в полі Мамо, я бачила, як вас принижують ваші товариші-арійці. вийти заміж за свого недоторканого батька. Мамо, я бачив, як ти прикриваєш своє обличчя, благаючи, щоб не впізнати тебе. Мамо, я бачив, як ти вмирала, соціологічно та психологічно, щоб стати недоторканою. Мамо, я бачив, як ти приховуєш свою «арійську ідентичність» під час жебрацтва Мамо, я бачила, як ти рятувала мого недоторканного батька від вбивства честі руками своїх арійців. Мамо, я бачила тебе, коли ти не влаштувала церемонію для моєї сестри, коли їй виповнилося 13 років. Мамо, я бачив, як ти проклинаєш свій індуїзм та арійство, щоб соціально ізолювати тебе, мою сестру і мене, і нашого батька від твоєї родини та села. Мамо, я знаю тебе все життя. Мамо, я бачила, як твої сльози падають, як вода, коли ти не сплатив мій шкільний внесок у 5 рупій. Я так люблю тебе, мамо. Я і моя сестра дуже тебе любимо, мамо. Ми тебе дуже любимо, мамо. Ти не звичайна арійка чи індуска, мамо Ви революціонерка-арійська мати Мамо, ти кинула виклик своїм власним арійцям. Мамо, ти кинула виклик своїм батькам-поміщикам, вийшовши заміж за мого недоторканого батька. Ти теж страждала все життя, як будь-яка недоторкана мати. Ти кинула виклик арійському/індуському суспільству, залишившись з моїм недоторканним батьком більше 50 років, мамо. Мамо, ти ніколи не соромишся вийти заміж за мого темношкірого батька, хоча ти такого молочного кольору Мамо, ти ніколи не соромишся любити мене і мою сестру, хоча ми темношкірі діти Мамо, ти ніколи не була расисткою, але ти чудова любляча мати. Ви захистили мене і мою сестру від щоденного приниження з боку ваших однодумців-індусів. Ти чудова мама, мамо. Мамо, я тебе бачив... Ваш син Доктор Сур'яраджа Маттімалла

No comments:

Post a Comment