Friday 5 November 2021

Bir Aryan, Dalit annesine dönüştü, seni gördüm...

 Bir Aryan, Dalit annesine dönüştü, seni gördüm...

Anne, seni gece 2'de uyanırken gördüm. işe gitmeden önce siyah çay yapmak için Anne ben okula aç karnına giderken ağladığını gördüm. Anne ben aç karnına okula giderken ağladığını gördüm. Anne, yemek yerken mutlu gözyaşlarını gördüm. Anne, kardeşim ve benim için yemek dilendiğini gördüm. Anne, bana ve kız kardeşime giyecek uygun elbiseler sağlamazken ağladığını gördüm. Anne, ablamın yırtık kıyafetlerini giyerken ağladığını gördüm. Anne, seni yırtık bir sari giyerken gördüm. Anne, seni alt kastın Reddy Hindu Lord alanında 17 saat çalışırken gördüm. Anne ben seni mayısın çetin yazında çalışırken gördüm ayakkabısız Bir yudum su olmadan Kahvaltısız Sahada durmadan Anne, senin gibi Aryanlar tarafından küçük düşürüldüğünü gördüm. dokunulmaz babamla evlenmek için. Anne, seni tanımaktan kaçmak için yalvarırken yüzünü kapattığını gördüm. Anne, seni sosyolojik ve psikolojik olarak dokunulmaz olmak için ölürken gördüm. Anne, yalvarırken "Aryan kimliğini" gizlediğini gördüm. Anne, dokunulmaz babamı Aryanların elleriyle namus cinayetinden kurtardığını gördüm. Anne, ablam 13 yaşına geldiğinde onun için tören yapmadığında seni gördüm. Anne, seni, kızkardeşimi, beni ve babamızı ailenden ve köyden sosyal olarak tecrit etmek için Hinduizm'ine ve Aryanizm'ine lanet ettiğini gördüm. Anne, seni hayatım boyunca tanıdım. Anne, 5 rupilik okul ücretimi ödemediğinde gözyaşlarının su gibi düştüğünü gördüm. Seni çok seviyorum anne. Ben ve kardeşim seni çok seviyoruz anne. Seni çok seviyoruz anne. Sen sıradan bir Aryan ya da Hindu kadını değilsin anne Sen Devrimci bir Aryan annesin.mom Anne, kendi Aryanlarına meydan okudun. Anne, dokunulmaz babamla evlenerek kendi ev sahibi anne babana meydan okudun. Sen de her dokunulmaz anne gibi ömür boyu acı çektin. 50 yıldan fazla dokunulmaz babamın yanında kalarak Aryan/Hindu toplumuna meydan okudun anne. Anne koyu tenli babamla evlenmekten hiç çekinmiyorsun bu kadar süt rengi olmana rağmen Anne sen beni ve ablamı sevmekten hiç çekinmiyorsun koyu tenli çocuklar olmamıza rağmen Anne, hiçbir zaman ırkçı olmadın ama harika bir sevgi dolu annesin. Beni ve kız kardeşimi, Hindu dostlarınız tarafından kast ve renk temelli günlük aşağılanmalardan korudunuz. Sen harika bir annesin anne. Anne, seni gördüm... Senin oğlun Dr.Suryaraju Mattimalla

No comments:

Post a Comment