Friday 5 November 2021

ک آرین دلت ماں بن گیا، میں نے تمہیں دیکھا ہے...

 ایک آرین دلت ماں بن گیا، میں نے تمہیں دیکھا ہے...

ماں، میں نے آپ کو دیکھا ہے جب آپ رات 2 بجے جاگ رہی تھیں۔ کام پر جانے سے پہلے کالی چائے بنانا ماں میں نے آپ کو اس وقت روتے دیکھا جب میں خالی پیٹ سکول جا رہا تھا۔ ماں، میں نے آپ کو اس وقت روتے ہوئے دیکھا جب میں خالی پیٹ اسکول جا رہا تھا۔ ماں، میں نے آپ کے خوشی کے آنسو دیکھے جب میں کھانا کھا رہا تھا۔ ماں، میں نے آپ کو اپنی بہن اور میرے لیے کھانا مانگتے دیکھا۔ ماں، میں نے آپ کو روتے ہوئے دیکھا جب کہ مجھے اور میری بہن کو پہننے کے لیے مناسب کپڑے فراہم نہیں کیے گئے۔ ماں، میں نے تمہیں روتے ہوئے دیکھا جب میں اپنی بہن کے پھٹے ہوئے کپڑے پہنے ہوئے تھی۔ ماں میں نے تمہیں دیکھا تھا جب تم پھٹی ہوئی ساڑھی پہنے ہوئے تھی۔ ماں، میں نے آپ کو اس وقت دیکھا جب آپ اپنی ماتحت ذات ریڈی ہندو لارڈ فیلڈ میں 17 گھنٹے کام کر رہی تھیں۔ ماں، میں نے تمہیں اس وقت دیکھا جب تم مئی کی سخت گرمی میں کام کر رہی تھی۔ جوتے پہننے کے بغیر پانی کے ایک گھونٹ کے بغیر ناشتے کے بغیر میدان میں کھڑے ہوئے بغیر ماں، میں نے تمہیں اپنے ساتھی آریوں کے ہاتھوں ذلیل ہوتے دیکھا ہے۔ اپنے اچھوت باپ سے شادی کرنا۔ ماں، میں نے آپ کو پہچاننے سے بچنے کے لیے بھیک مانگتے ہوئے اپنا چہرہ ڈھانپتے دیکھا ہے۔ ماں، میں نے تمہیں مرتے ہوئے سماجی اور نفسیاتی طور پر اچھوت بنتے دیکھا ہے۔ ماں، میں نے تمہیں بھیک مانگتے ہوئے اپنی "آریائی شناخت" چھپاتے دیکھا ہے۔ ماں، میں نے اپنے اچھوت باپ کو اپنے آریوں کے ہاتھوں غیرت کے نام پر قتل سے بچاتے ہوئے دیکھا۔ ماں، میں نے آپ کو دیکھا جب آپ میری بہن کی تقریبات میں ناکام رہیں جب وہ 13 سال کی ہو گئیں۔ ماں، میں نے آپ کو، میری بہن اور مجھے، اور ہمارے والد کو آپ کے خاندان اور گاؤں سے سماجی طور پر الگ تھلگ کرنے کے لیے آپ کے ہندو مذہب اور آریائی مذہب کو کوستے ہوئے دیکھا ہے۔ ماں، میں آپ کو اپنی پوری زندگی جانتا ہوں۔ ماں میں نے تمہارے آنسو پانی کی طرح گرتے دیکھے ہیں جب تم میرے سکول کی پانچ روپے فیس ادا کرنے میں ناکام رہی تھی۔ میں تم سے بہت پیار کرتا ہوں، ماں. میں اور میری بہن آپ سے بہت پیار کرتے ہیں، ماں۔ ہم آپ سے بہت پیار کرتے ہیں، ماں. تم کوئی عام آریائی یا ہندو عورت نہیں ہو ماں آپ ایک انقلابی آرین ماں ہیں۔ ماں، آپ نے اپنے ہی آریوں کو چیلنج کیا ہے۔ ماں، تم نے میرے اچھوت باپ سے شادی کر کے اپنے ہی زمیندار والدین کو للکارا ہے۔ آپ نے بھی کسی اچھوت ماں کی طرح زندگی بھر دکھ جھیلے۔ آپ نے 50 سال سے زیادہ عرصے تک میرے اچھوت والد کے ساتھ رہ کر آرین/ہندو سماج کو چیلنج کیا ہے، ماں۔ ماں، آپ میرے سیاہ فام باپ سے شادی کرنے میں کبھی شرم محسوس نہیں کرتے حالانکہ آپ اتنے دودھیا رنگ کی ہیں۔ ماں، آپ کو مجھ سے اور میری بہن سے محبت کرنے میں کبھی شرم نہیں آتی حالانکہ ہم سیاہ فام بچے ہیں۔ ماں، آپ کبھی بھی نسل پرست نہیں رہیں، لیکن آپ ایک شاندار محبت کرنے والی ماں ہیں۔ آپ نے مجھے اور میری بہن کو ذات پات کی بنیاد پر اور رنگ کی بنیاد پر اپنے ساتھی ہندوؤں کی طرف سے روزانہ کی توہین سے بچایا ہے۔ آپ ایک عظیم ماں ہیں، ماں. ماں میں نے تمہیں دیکھا ہے... آپ کا بیٹا ڈاکٹر سوریراجو متیملہ

No comments:

Post a Comment